Hips vips

Nu är det Tisdag och idag är det dags för mig att åka hem. Det vart ingen lång resa, men jag fick komma bort en stund och framförallt umgås mer med Syster och alla. Mitt tåg går inte förens 20:39 ikväll så innan dess ska det hinnas med mycket. Jag, syster och hennes kompis Maria ska in till stan lite senare, när vi sen kommer hem ska jag försöka läsa ut min engelskabok och därefter skriva på bokrecensionen så mycket jag bara hinner. Innan tågresan ska det även hinnas med en dusch och pickpack. Sen tar vi farväl, återigen.

Eftersom jag inte fått mina pengar från farmor, farbror och Gammel-farmor från Julafton så betyder det att jag bara har mitt stackars studiebidrag. Förmodligen kommer det inte att räcka till allt jag vill ha, men jag får väl se hur jag prioriterat när jag kommit hem. Nyårskläder är däremot ett måste. Jag hatar att jag aldrig är ute i god tid!

Vi hörs senare, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0