Inte min starkaste sida

Pluggandet går inte framåt för min del. Jag har kollat igenom so-frågorna och fattar igentligen inte ett piss, hur mycket jag än vill det. Jag har istället suttit och knaprat på morötter och fördrivit min tid framför datorn, rätt så typiskt? Jag försökte komma undan med att jag skulle söka fakta på internet och sitter istället och läser bloggar, vem försöker jag lura igentligen? Bäst att sätta igång nu då.

Imorgon slutar jag kring fem så förvänta er ingen uppdatering innan dess. Det blir mest troligt stan en sväng också efter skolan, får se om jag lyckas få med mig något kul!

(Bilden är inzoomad. Det är en bil som precis kör förbi)
Sommarminnen, jag saknar det starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0