Inte så pepp

Nu är det helg, kanske inte så efterlängtad som alla andra men det duger. Kanske beror det på att kvällens planer inte blivit som det planerat? Har nog mycket med det att göra. Jag känner mig just nu väldigt uppstressad eftersom jag inte vet hur det blir. Mest lutar det väl åt att umgås och småfesta, men i nuläget är ingenting än säkert.

Skoldagen var jobbig, och det har nog berott på att jag varit så obeskrivligt trött, varför vet jag faktiskt inte? Idrotten blev man ju inte piggare av, men kul var det iallafall! Vi hade boxning och det var faktiskt myckte tyngre än jag nånsin kunnat ana. Helene slog ju på som en galning så att armarna nästan höll på att lossna, men hon fick stå ut en hel del hon med. Hon var då superbra på att peppa en :)

Nog om allting. Nu har jag bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0