Klädfeber?

Jag har suttit och kollat på kläder på alla möjliga sidor. Man känner riktigt hur man vill sitta och bara klicka hem varendaste plagg, men jag hatar verkligen att beställa sånt jag inte kan prova i förväg. Jag är dendär personen som måste stå framför spegeln hur länge som helst innan jag bestämt mig. Samma gäller i princip allt, ex om det skulle stå mellan två drickor. Jag blir kvar där så länge det behövs.

Jag har rensat min garderob nu och fått slänga iväg massor, tro det eller ej. Och nu fick jag ångest och kände för att införskaffa mig nya plagg, massor om nu bara pengarna hade räckte till! Jag har några hundralappar kvar från förra barnbidraget och hade tänkt gå så snart som imorgon en runda på stan och kika runt, och då SKA jag komma hem med något. På tal om det så köpte jag en ny bh idag, i en mysig röd färg! Jag älskar att köpa underkläder, men har ibland haft svårt med det eftersom det känns så dyrt med sånt i dagens samhälle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0