Man får det man ger

Nu är jag pigg och glad efter att ha sovit i två och en halv timma. Nu kommer jag förmodligen inte kunna somna när jag väl ska sova senare men tro mig, varenda minut kändes det värt. Jag vaknade med ett leende på läpparna och jag kände bara hur glad jag var i hela kroppen. Tänk så mycket en dröm kan göra egentligen. Jag vaknade precis till Andra Avenyn så jag låg kvar och såg det, sen kom pappa in med lussebullar och the och de var då livet kändes som bäst kan jag tala om.

Det har inte blivit nå plugg för min del idag, men jag är helt enkelt så slut när jag kommer hem från skolan. Man ska inte skylla på annat, men jag har varken känt lust eller ork för nånting idag. Nu är läget bättre och jag känner mig någorlunda stabil. Jag har just sagt hej då till pappa också, och det känns precis lika jobbigt som alltid. Imorgon åker jag till mamma och bor där i en vecka.

Jag sitter nu och lyssnar på lite upp-piggande musik, det har för mig varit en lång dag, en dag som varit längre än de andra. Jag har legat och tänkt på det mesta, i princip allt som rör mitt liv, de som väl finns kvar dvs. Imorgon ska jag till syon och prata med henne angående att byta linje. Dock ska jag inte ha för höga förväntningar, kanske inga alls igentligen men jag har bestämt mig för att fråga så jag känner att jag försökt iallafall. De är väl en bra början iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0