Nästan klar!

Det var tur att jag tog ledigt idag för det kändes riktigt behövligt såhär i efterhand. Jag har hunnit med en hel del plugg, storstädat i mitt rum och fått mig en skön sovmorgon så jag känt mig utvilad hela dagen. Nu återstår bara att packa det jag ska ha med mig till pappa och fara och träna. Det var ett tag sen sist så nu är jag mer taggad än någonsin! Nu kommer jag framöver att träna 3-4 gånger i veckan, no matter what! Nu har jag lagt så mycket tid på bara läxor och annat. Nu kommer träningen komma i första hand!

Jag har skrivit en bokrecension på en bok jag inte ens har öppnat.
Det är ganska bra gjort för att vara Ida Stark va? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0