Nu är det natten

Det har inte blivit så mycket mer pluggande för min del sen jag uppdaterade sist men jag känner mig nöjd med det jag gjort idag, det får duga. So-provet kommer nog gå fint imorgon eftersom det ändå bara är ett G-prov, vilket är jäkligt skönt för min del eftersom jag knappt pluggat någonting i helg. Nu är allt gjort iallafall och jag kan gå och lägga mig utan att känna någon minsta oro i magen.

Imorgon är det onsdag och onsdagarna brukar oftast vara ganska lugna. Imorgon slutar jag dock en timme senare än vanligt eftersom jag ska stanna och göra provet, men jag är ju inte helt ensam utan Henny ska också göra det vilket känns kanon för min del. Efter skolan har jag inga planer, utan kommer väl bli att jag åker hem och umgås med pappsen nu när man väl hinner.

Nu ska jag stänga av datorn och gå till sängs, trots att det inte varit en alltför tung dag för mig precis. Med mig tar jag telefonen och smsar med en snygging tills jag somnar. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0