Nu är det över

För vissa är den över, för andra inte. Julens höjpunkt för de flesta är väl själva julklappsutdelningen, men i år har jag faktiskt inte varit så brydd över julklapparna. Jag fick fler julklappar än förväntat och jag känner mig helt klart nöjd! Det vart bland annat ett par Wesc-lurar, ett par Nudiejeans, kläder och annat kul!

Nu har vi just kommit hem och jag känner mig fortfarande proppmätt efter julmaten. Ikväll blir det mest troligt en tidig kväll för min del med tanke på att jag sovit alldelens för lite inatt. Men innan det blir det en varm dusch, och därefter en varm the-kopp.

Njut det sista timmarna av julen, snart är det ett år kvar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0