O som i onsdag

Idag har det varit en helt vanlig onsdag. Det skönaste var nog att sluta tidigt och att vi bara hade en seriös lektion. Jag slutade kring två och gick sen på stan en liten stund med tjejorna! Jag åkte därefter hem till pappa och packade och sen fick jag släpa väskorna vidare till mamma. Jag satte mig och pluggade lite engelska, och nu sitter jag bara och tar det lugnt.

Ikväll ska jag in till stan och kika eftersom dem har kvällsöppet. Det blir väl att kika på julklappar och annat kul, både till mig och andra. Jag kanske eventuellt köper jackan idag också, jag är ännu inte helt hundra procent säker. Sen blir det mest troligt att ta något att äta där också. Blir att dra dit med Sanna, det ska bli skönt att umgås igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0