Prins Carl Philip, Back In Business!

Tjollahopp prinsen lilla flock:D det är prins Carl Philip som skriver:) är nu back in business! ligger här i sängen med älsklingen och dricker julmus, kollar på UFC och provar ny lappen min;) fungerar fin fint:) idag vaknade jag typ tidigt. Drog upp gardinerna och kollade ut på snön. Var i porsi då btw, stugan u know;) aja iaf så satte jag mig och käka lite frulle och sen drog jag på mig björnfittan och gick ut och drog igån Ockelbo'N ;) full gas och ut på åkern:P tog inte länge innan jag var tvungen att köra in skrotern i ladan och gå in och packa för att fara hem och träffa min dyrbaraste pärla ever! För imorgon eller rättare sagt idag klockan 15:00 far hon till Stholm:( inge kul ju! iaf så nä jag var klar så hoppade vi i morsans kille Jonas bil och drog iväg:P det var gode halkigt där efter vägen till murjek tågstation:P eller så gillar han bara att gasa med subben;) tåget gick gode segt tyckte jag. Det stannade fan i boden typ 20min sen i g-stad typ en halvtimme:O de hade nå fel med hjulen på nån utav vagnarna. Så när vi äntligen kom fram typ en timme försenad så stannade tåget längst jävla fucking bort efter tågrälsen så jag fick gå med all jävla packning i 25 minus. Men lätt värt det för där hemma i trappen väntade älsklingen<3 Gode glad jag vart att se henne:) vi gick upp till mig och kramades massor och myste på. Vart lite lata och beställde en familje kebab pizza och en stor cola;) åt lite och sen kramades ännu mer;) sen när vi skulle gå till mitt rum och kolla på tv så hörde vi grannen där upp göka:O fan dem har ju fan 2 ungar för helvete:O levde om som fan så vi ska väl ge igen nu;) tjingeling carl philip är snart king:D 

Kommentarer
Postat av: nathalie

tog ett tag innan jag fattade att det var philip som skrivit, haha !

2009-12-26 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0