Så bra, men ändå inte

Underbart det känns när halva veckan är avklarad! Jag kan inte påstå att jag gjort så mycket på den senaste tiden, annat än att jag pluggat och gått på stan några svängar förra veckan. Träningen har skitit sig på senaste tiden, och är det inte för ryggen så är det för läxornas skull. Nu är alla läxor gjorda och klara så jag hoppas på att vi slipper dem det lilla som är kvar av terminen. Jag hade tänkt ta tag i träningen redan ikväll men jag har inte bestämt mig om jag ens känner orken idag, och när man väl inte känner orken och far dit iallafall blir det ingen "träning" av det hela, utan mest bara slö-träning som inte känns ett dugg värt i slutändan. Jag saknar verkligen dendär känslan efter man har tränat, att man gjort någonting riktigt bra som man sen mår bra av!

Jag ska ta och sluta upp med mitt snack nu innan jag blir ännu mer deprimerad över dethär med träningen. Idag är en såndär dag då man bara känner sig missnöjd när det gäller en själv och en egens tänkande ibland. Jag får väl se det från den ljusa sidan och försöka någon annan dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0