Två dagar senare

Min uppdatering har inte varit på topp under helgen och det har nog bara berott på ren lathet. Även denna helg spenderade jag den mesta delen av min tid hos Philip, man kan nästan säga att det är mitt andra hem. Fredagen vart bra till slut och allt löste sig hur bra som helst. Jag tog det dock ganska lugnt och det kändes bra såhär i efterhand. Det tråkiga var väl att jag kanske inte fick umgås så mycket som jag velat med de andra, men vad gör man inte för en vän som inte mår bra. Jag och Philip tog nattbussen in till stan kring ett, han mådde inte heller så bra sen men vi gick förbi Max ändå och köpte käk. Det slutade med att jag var den som till slut fick äta upp maten, och sen gick jag och la mig bredvid Philip.

Lördagen var däremot snäppet lugnare. Vi sov ut på morgonen, och det behövdes verkligen! Under dagen for vi in till stan och kollade på jeans åt mig, och sedan vidare mot Porsön för att lämna av lite grejer och sånt. Senare under kvällen tog vi bara allt som det kom, vi åt en god middag med hans mor och senare gick vi förbi Kvantum en sväng och köpte oss en massa gott. Sen avslutade vi kvällen med en skön dusch, film och massa mys. Vi sov ganska sött på soffan

Igår bestod dagen av en massa degande. Det vart en sen frukost, sen gick vi på stan en sväng och kollade på bhar åt mig och därefter satte vi oss på Max, tog en glass och samtalade om allt möjligt. Senare på kvällen gjorde vi tacos, och sen bar det av mot bion där vi såg "Luftslottet som sprängdes". Klockan var kring tolv när den var klar, så då gick vi raka vägen hem till Philip och sov.

Inte en fullt så intressant helg kanske, men det har varit gudomligt skönt! Idag hade vi introduktionsdag på skolan och idag var det Text. Jag och tjejorna skulle iväg till Björsbyn och intervjua en snubbe, men eftersom jag redan var inne i stan skippade jag det och tog ut en sovmorgon istället. Jag kan inte påstå att vi jobbat särskilt seriöst idag, men alla är väl lite sega på en måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0