bara en måndag

Dagen började med föreläsningen på Kulturenshus. det var väldigt intressant, samtidigt som det kändes jobbigt att sitta still. jag träffade folk. både såna jag ville träffa, och inte ville träffa. mer eller mindre! när föreläsningen slutade knallade jag och flickorna till Tast burger och tog oss ett varsitt skrov. det satt jävulst bra! sen var det bara att ta bussen till skolan och fortsätta skoldagen där. vi hade so, engelska och no. inte så farligt jobbigt ändå

Efter skolan kom jag hem, åt en tidig middag eftersom mamma min var hemma. sedan gick jag och la mig på soffan och sov i två hela timmar, det var riktigt skönt! jag vaknade klockan sex, bytte kläder och drog iväg till hockeyn. vi hade det trevligt :) jag vart kär i hockeyspelaren nummer 27, Robin. kan knappt ha blivit bättre? efter hockeyn tog jag och sanna hockeybussen hem. vi fick åka gratis, så tack herr "chaffis"

Nu har jag har bara suttit och pluggat. hade väl kanske kunnat läsa igenom lite mer, men jag tappade helt lusten. Brolin ringde och ville snacka mitt i allt, så klart jag la undan böckerna. blir väl att läsa igenom snabbt en gång, eller kanske två. sen försöka få sig lite sömn. god natt!

detta är en annan snygging, målvakten;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0