fredagen den trettonde

jag sitter nästan bara och väntar på vad som ska hända mig. nått händer det väl alla? eller så kanske man bara inbillar sig. min start på dagen har då varit kanonbra, tills nu iallafall. jag vaknade halv tio, tog ledigt från skolan. pappa tyckte det var bäst så, eftersom jag är så skoltrött. irriterad, ont i magen och allmänt orolig över allt när det gäller skolan. ska snart gå och ta mig en dusch, sedan borsta tänderna och bara slänga mig på soffan och koppla tankarna för ett tag.

idag är det fredag, HELG! gud så efterlängtat. jag har inga planer inför kvällen. jag frågade min vän nyss om hon kände för att vara med mig ikväll, får väl se vad hon svarar på det. jag skulle kunna göra precis vad som helst. allt från att chilla till att dra och bomba ner kungahuset eller något. jag är helt öppen för förslag!

HIM - Nalen/Sthlm. 14/2-07
- imorgon är det ett år sen. tänk vad allt gått snabbt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0