god kväll

jag blev kvar hos sanna igår över natten. vi började 09.55 idag, vilkett är jäkligt skönt. jag och sanna hade tänkt vakna klockan nio, men vi sov vidare till klockan tio och sen, nästa gång vi vaknade var den halv tolv? ja, lite taskigt läge var det ju. vi började sminka oss, slängde i oss två mackor och knallade iväg till skolan. vi drog dit för klassens skull eftersom vi skulle uppträda idag, men då visade de sig att det var flera som drog hem. kändes lite surt kanske ;s jag höll på att dra där en stund jag med, men vi grejade det ganska bra ändå. det var kul o se alla andra klasserna, vissa var seriösare än andra, det var mycket underhållande i varje fall. vi slutade runt tre, o jag och sanna for till stan. vi tog en burgare på tasty och snackade, sen gick jag till ungdomsmottagningen snabbt och sen sprang jag till bussen. då ser jag att oscar står där, han hade tydligen väntat på mig. jag hann växla några meningar med han iallafall, trevligt:) sen hoppade jag på bussen och åkte hem. jag åt middag hemma, igen. jag slog på tvn och låg dära och degade en timma, eller två. sen skulle mor iväg med bilen så självklart följde jag med. o ja, vi har just kommit hem. hade tänkt gå och lägga mig på soffan igen, kanske ta en dusch innan det också. nu ska jag lyssna klart på några oasis låtar, sen knalla vidare

jag skriver en liten rad senare, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0