god morgon!

en bra start på veckan! jag vaknade extra tidigt idag för att jag skulle hinna med en dusch och lite andra saker. jag vart direkt pigg och fick en allmänt bra start denhär dagen känner jag. jag hoppas att dagen fortsätter så. jag har just ätit havregrynsgröt och ska snart pressa i mig en banan och knalla iväg till skolan. en dålig grej med denna dag är att vi har engelska-glosor till idag, säkert runt 100 stycken och jag har inte ens läst igenom dem. ska därför sitta och göra det hela lunchen, och sen får man väl se hur det går

efter skolan hade jag tänkt fara hem direkt, inte ofta det händer. äter väl middag och sen ska jag till en vän och se på film eller hur det nu var. blir väl en chill-kväll helt enkelt, låter skönt i mina öron. nåväl, nu ska jag kila. ha en bra dag!

slänger in bild på mig & moa. du är saknad, svammelfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0