jäklar

inte skrivit på två dagar. inte haft tillgång till dator. nu sitter jag iallafall hära, kom just hem från hockeymatch. brooklyn mot kalix, en förbannat spännande match:) jag träffade oscar sen snabbt också, och sen var det bara att kuta till bussen. nu hade jag snart tänkt börja packa. ska åka iväg till min mor, ska bli rätt skönt eftersom jag inte varit där på ett ganska bra tag. blir en tidig kväll idag, förhoppningsvis. jag är trött, och allmänt sliten

imorgon ska jag och min vän sanna sitta i skolfiket, ska bli hur skönt som helst. jag har inte planerat att skippa slöjden denhär gången, då lär jag väl få ig i mitt betyg. har inga planer inför fredagen heller. det skulle vara nå högstadiedisco imorgon på kulturenshus men man får väl se om man lyckas få med sig någon. på lördag ska jag till rosvik över dagen, det blir najs! på kvällen hittar jag säkert på något. jag är öppen för förslag!

nu ska jag gitta. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0