kanonhelg!

Helgen har varit helt kanon. jag har tagit det lugnt, skit härligt. idag är jag jätte trött eftersom jag kom hem halv sju imorrse, helt sjukt. jag sov till halv elva, sedan har jag bara legat framför tvn och degat. kanonskönt! :) jag var och hämtade mig en pizza för en en liten stund sen, det var dagens lunch. nu är jag äckligt mätt och hade tänkt gå och lägga mig igen. kanske sova en stund också

Imorgon ska alla nior iväg till kulturenshus, på någon föreläsning. det är en man som ska stå och snacka om hitler, andra världskriget osv. ska väl bli rätt så intressant eftersom vi jobbar om det i skolan. jag lär dock få myror i brallan som sist. tro mig, man tröttnar snabbt när man bara tänker tanken av att man ska sitta där inne i två och en halv timma. nåväl, vi missar ju halva skoldagen iallafall. ska bli skönt de =) måndag är ju ändå en helt chilldag, förövrigt. blir väl att käka lunch på staden med flickorna sen, mest troligt

p som i philip:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0