så, du minns de?

sitter och snackar med en vän. vi snackar minnen, det är ganska mycket man minns om man tänker tillbaka ett par månader. rätt kul faktiskt! måste säga att den människan är speciell. samtidigt som han inte verkar vara klok alls så är han jävligt klok ändå, haha. helmysko, och helkul måste jag nog säga:)

ikväll ska jag spendera kvällen med sanna. vi ska nog en vända till konsum skulle jag tro, som alltid! jag har bestämt mig för att köpa mig en påse chips redan nu, jag är så förbannat sugen! sen blir det väl att slå på några Big Brother avsnitt och kolla, och jag själv får gissa?:) vi får väl se. känns som att det var evigheter sen vi umgicks, haha

gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0