skön söndag

söndagen har inte varit som alla andra. jag har varit igång hela dagen, eller vad man nu ska säga. jag vaknade elva, gjorde mig en god lunch. sen sprang jag iväg till bussen och åkte till coop arena och såg på hockey. LHF mot Brooklyn. matchen var spännande där i början, men i slutet gjorde LHF 5 mål på åtta minuter, så där rök väl spänningen. efter matchen for jag till rosvik, det var najs:) haha, väldigt fint.. jag tog sju bussen hem iallafall. jag fick rida dit nästan hela vägen eftersom mina skor var så förbannat blöta. jag kom till luleå runt åtta, stannade kvar på loet en stund sen drog jag till moster och nu kom jag just precis hem. ska gå och göra mig lite tee och se på tv. ska lägga mig tidigt ikväll,

tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0