svårt svartsjuk

ja, vad fan ska man göra? det är ingenting jag är stolt över precis.

nu sitter jag hära, känner mig idiotisk som går runt och är svartsjuk över en så liten sak. känns sjukt jobbigt, och vet själv inte om jag bara ska glömma det och tänka att "det hade kunnat vara värre" eller också fortsätta vara sur, och missnöjd över mig själv. vet inte riktigt, jag vet tamefan ingenting längre

blir mest troligt att sova över hos sanna inatt. vi börjar ändå sent imorgon, och jag känner verkligen inte för att sova hemma just nu. det har absolut ingenting att göra med mina päron eller så, men jag behöver bara få tänka på något annat, och därför är det ett väldigt klokt beslut att sova över hos sanna. jag hade tänkt ta bussen dit om ett tag, när hon kommit hem från sin far. får väl se om vi hinner gå en vända till konsum. godis skulle kunna rädda min kväll, litegrann iallafall. tråkigt, fast samtidigt skönt med en ny vecka. känner väl en viss press inför morgondagens uppträdande, men det ska väl gå bra

oroar jag mig i onödan?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0