ännu en söndag

idag ska jag iväg till rosvik. min kusin fyllde fem år igår, blir väl en snabb fika skulle jag tro. skulle nog mest troligt träffa oscar sen också, mycket najs :) o sen får jag väl se hur jag gör. blir väl att ta sju-bussen hem, eller något. måste läsa igenom biologin ikväll, skulle även ha behövt jobba några mattetal men, det får väl va antar jag. varit lite lat på senaste tiden när det gäller skolarbeten

jag fick mig fem timmars sömn iallafall, eller fyra. blir att lägga sig tidigt ikväll, eller åtminstonde försöka. förra veckan var jag trött och grinig, men nu ska det bli ändring på det förhoppninsvis. nu ska jag gå och fixa mig, har legat och degat hela dagen. pappa slog på nån film innan dem drog o handla, somnade även på soffan sen. aja, nu blir de att borsta tänder osv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0