ännu en söndag

imorgon är det skola, det blir ett riktigt helvete. nästan. igår skulle jag och sanna till örnäset, sova dära med några men det sket sig tillslut. vi gick och skulle leta upp philip och gurra men det blev mest att vi gick runt. sen satte vi oss ner en stund, vi började snacka om en massa, mest svammel. sen sa jag till sanna att jag ville busa, att jag kände för att bli jagad. och en stund efter så for de förbi en bil. en kille vevade ner rutan och började skrika åt oss, sen började dem vända om och vi sprang iväg. vi sprang en bra bit, sen kollade vi bak och dem var efter oss så fick vi ännu mer panik och fortsatte. till sist kände vi oss säkra och stannade. så hamnade vi vid en port där det stod lulsundsgatan 20, och där bodde philip? sjukt läskigt, när vi ändå hade gått runt halva staden och letat. haha, konstig kväll :s philip kom och öppnade, vi värmde oss sen fortsatte vi till busshållplatsen och väntade på 402:an, alltså nattbussen. det var riktigt skönt och kändes något tryggare att få komma hem :) vi stannade vid mig, hämtade lite stuffs och sen gick vi till sanna o kom hit runt fyra. vi snackade ett tag, sen la vi oss i sängen och apade oss o sen så småningom så somnade vi.

dagens planer var antingen att fara till stan, eller också fara till rosvik. får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0