börjar komma tillbaka

fan. under lovet har jag druckit en del cola och ätit massa skit, när jag hade varit hur nyttig som helst veckorna innan? inte värt alls. hade iallafall tänkt att det bara skulle vara så under lovet och nu verkar det bara fortsätta. känner mig sjukt onyttig o kroppen mår inge bra av de, huva. imorgon börjar det igen, youghurt. massa bananer! o allt de andra. har druckit cola nu också för att ramlösan tagit slut, haha. löjlig jag är

har varit och tränat nu ikväll iallafall så nu känns allt bättre. jag hade velat springa längre men jag sträckte någon muskel bakom nacken, ovanligt? hatar både min rygg o nacke. på tal om det ska jag även till skolsyster imorgon, ska fixa fram numret till sjukgymnasten osv. säkert andra gången jag tappat bort lappen? haha, kul. ska bli skönt att få komma till plugget, träffa alla sköna homies :) efter skolan blir det stan, ska ta en närmare titt på solduschen där, och sen kanske lämna tillbaka tröjan jag köpte idag, tjorvfia som man är. sen ska jag hem, träna å plugga!

vrida av sig skallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0