en helt vanlig tisdag

ja, finns nog ingenting speciellt att nämna, mer än att jag varit i skolan idag. vi hade hela sju lektioner, det är nog jobbigare än det låter. + att vi hade dubbla so-pass, fast med fredrik så är det ju helt okej ändå:) man är inte så jätte aktiv under lektionen, känns det som. vi snackar om respekt och tar det kanske inte på fullaste allvar, eftersom man vet det mesta känns det som. ska bli intressant o se hur provet blir, kanske svårare än vad jag tror? jag, sanna och natta funkar ju bra som grupp. vi fick ett gott skratt, eller några kanske man ska säga

vi slutade kvart över tre, alltså för en stund sen. jag ska snart äta middag, ärtsoppa. ska försöka få i mig nånting iallafall. ikväll blir det nog en vända till konsum, och efter det bara slappa och se på bb. eller något sånt:)

slänger upp en bild från gårdagen, som jag redan saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0