god kväll, eller natt

Gud så sugen jag vart på te helt plötsligt. nu är jag hos far och det betyder,"pås-te" vilket inte är lika gott som dedär som är "smulat". ursäkta min svenska men ni förstår säkert vad jag menar.

dagen har varit lugn. skoldagen likaså! vi började dagen med svenska, såg film både på svenskan och so lektionen och sen skrev vi en snabb filmanalys. sen hade vi matte, jag och sanna jobbade på rätt bra idag så det kändes lite extra kul att gå ifrån den lektionen. sen var det lunch, fisk. inte så oväntat när man är som hungrigast. nåja, vi fick ner oss några tuggar, sen fick jag nöja mig med knäckebröd. sen hade vi långlunch, 1 å en halvtimma. jag, sanna, nathalie och jonas satt inne i "mörka-rummet" och snackade om allt möjligt. vi snackade extra mycket om hertsöfolket, d v s knarkande osv. man fick veta sånt som man aldrig hade kunnat föreställa sig, helt sjukt vad folk förändras igentligen. nåväl, spralt efter de. då såg vi BERT <3 och sedan var det då slöjden..

efter skolan drog jag och nathalie in till stan. jag hittade mig en kjol, strumpbyxor och en sport-bh, äntligen! bra pris på alla grejer. ska däremot prova imorgon och se om det finns något ja är mindre nöjd med. dagen har varit kanonbra! kvällen orkar jag inte skriva om. men nathalie vet iallafall. vi hade kul som vanligt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0