grattis på mig

idag fyller jag år, sexton hela år. tänka sig att tiden går så snabbt? jag, mamma och moster satt och snackade om livets gång och hur snabbt allting har gått. snart blir jag vuxen, får köra bil och hela kalaset. längtar man, eller vill man leva kvar i "barndomen" så länge man bara kan? nja, själv vet jag inte. jag skulle nog gilla att bo själv, ha den känslan att ingen kan kontrollera en och säga vad som ska göras och inte göras. eller iallafall få prova på allt dedär

nog snackat om de. jag vaknade upp hos sanna idag, det var inte alls meningen att det skulle bli så. det var väl gårdagen som gjorde att det blev bäst så bara. jag orkar inte börja skriva i detalj, men planen var att först träffa philip och gustav, vilket vi också gjorde och sen efter det knalla till örnäset men de var bara o glömma. det var sjukligt kallt och allt vart bara gorm till sist, så vi gick hem till sanna och slängde oss i sängen och låg där och fnittra och sedan somnade vi

vi vaknade rätt sent. jag vaknade av att min telefon ringde, sebastian som skulle gratta mej :) sen vaknade även sanna efter en stund. vi kokade oss nudlar och en stund efter tyckte mor min att det var dags för mig att komma hem. när jag kom hem städade jag lite i rummet och sen kom alla. moster, kusin, kusin2, småkusinerna osv. mycket trevligt vart det ju ändå. det blev tårta, bullar och massa annat, vilket ledde till att man nästan börade må illa bara av och kolla på allt morsan hade dukat fram. nåja, allt gled väl på. jag hade tänkt dra och träna nere på stil men jag hade inte orken för det så nu ska jag bara sitta och lata mig, och sen krypa ner i min säng och leka med min lilla ögonsten. mobilen <3 hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0