hockey!

jahapp. jag och tjejorna var och kollade på hockey ikväll, sanna drog efter en stund så det vart bara jag och nathalie kvar. det vart mycket spännande i slutet, dem flesta var väldigt agressiva (stavning?). nåja, de slutade iallafall med att brooklyn vann, härligt! sen knallade vi till kvantum. vi tog oss varsinn korvmeny, den satt bra! sen satt vi och snackade om allt möjligt, och efter en stund kom hennes söta farfar och hämtade oss. dem skjutsade mig hem och nu sitter jag här. jag är äckligt trött, ska snart gå och sova. mitt humör är åt helvete

denna lilla prick befann sig också där, under samma tak. själv skulle han ha fys!
mina damer o herrar, oscar brolin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0