ja vet vad jag vill

helgen har jag ingen lust att skriva om, detaljerat alltså. blir väl lite kort. i fredags var jag ute med tjejerna, vi träffades hos sanna. vi satt o snackade och drack lite cider osådära, myste på. sedan drog vi mot stan, planerna var att dra till örnäset/hertsön men vi blev kvar dära. sen kom philip och ville träffa mig, vi satt och chillade allihopa på en trappa. det hann hända ganska mycke under demdär timmarna vi var ute, jag hade det roligt i varje fall. vi satt inne på max sen, värmde både händer och fötter sen åkte jag och sanna hem till henne. vi somnade ganska snabbt, iallafall jag

igår låg vi på soffan hela dagen, degade. vi gick och köpte oss en 1,5 liters champis från konsum också, den satt bra som attan! vi låg o såg på top model, var flera avsnitt på raken. på kvällen bestämde vi oss för att fara till bv, kolla läget dära. där träffade jag philip, vilkett inte var så oväntat. vi satt i dendär soffan hela kvällen, ändå rätt okej. sen drog ja o sanna vidare mot stan, till max. sanna käkade osv! sen kom de fram nå stockholmare och raggade, väldigt kul ändå. tillslut vart det nästan smått jobbigt, men vi bytte nummer osådära. vi satt o halvsov tillslut inne på max, så for vi hem med 3 bussen. jag somnade, o vart väckt av sanna när vi skulle kliva av

idag då? ja, samma idag. vi har softat på i soffan bara, helt okej söndag faktiskt. är rätt pigg nu också! imorgon ska jag till gymmet direkt på morgonen, och därefter till skolan. vi börjar tio och har 4 lektioner, man klagar då inte!:) ska mest troligt vara med philip sen på kvällen också.. ? blir väl att softa på bara. mest troligt rosvik i veckan också, ..

jag är fan kär, på riktigt

Kommentarer
Postat av: SANNA

och jag är glad för din skull ajda!

2009-01-26 @ 00:32:55
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0