kanonkul!

dagen började med att jag drog till en vän. vi såg film, snackade och umgicks på bara. soft! sen drog jag och mötte nathalie på busshålsplatsen och vi drog mot staden. vi tog en burgare på tasty, satt jädrans bra. sen fortsatte vi till kioskbaren och köpte karra o efter det hängde vi bara, umgicks ;) hade velat dra på bio dårå, men det gick bara skit på bio. typiskt luleå kanske? alla filmer kommer ett år efter att dem visats i södra sverige, very kul. nåja, vi hade det sjukans trevligt ändå. vi lekte med granar i snöhögar, spottade på lampor och ramlade omkull. sen hade jag då tänkt mig att få se oscar, han stod uppe i nått fönster och vinkade i kalsonger, och jag såg inget? det kallar man tur..

nu sitter jag här. har hur kul som helst, ta det hur du vill. nu ska jag gå å hämta mig ramlösa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0