morgondagen

jag ser faktiskt fram emot den på nått sett, vet inte varför. först skolan, skidor o bara plugga biologi och kemi. efter lunchen blir det skidor och sen slutar vi tio över två, sjukt skönt! sen stan efter det, eventuellt soldusch och kika runt litegrann och på kvällen blir det hockey. lite najs ändå? sällan man har sådär "mycket" att göra under en vardag, en skoldag d v s.

sitter och smsar nu. jag var trött för bara en liten stund sen men känner nu att jag börjar piggna till i skallen, vilket inte alls igentligen är nå vidare bra. ska därför snart stänga av skiten och gå och lägga mig i sängen, kolla på tv eller något. somnar väl så småningom iallafall. vi har då planerat helgen rätt bra, ja o tjejorna

kom på att det kanske är dags att börja öva på gitarren nu.
i februari ska jag kunna limp bizkit - behind blue eyes.
björn jävla råberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0