nya tag

oasis - wonderwall<3 den ska jag lära mig på gitarren har jag bestämt!

nu sitter jag här. har pluggat lite, städat mitt rum och varit och köpt mig karra. länge sen sist känns det som. på måndag börjar "mitt nyttiga liv" igen, det jag hade innan jag opererades. känner att kroppen mådde bättre då faktiskt. ska börja äta frukost nu också, kan inte hålla på såhär längre. gå runt och vara hungrig och grinig på skolan, jag får helt enkelt pressa i mig frukosten ändå. alltid haft problem med frukost

jag ska även börja gå och lägga mig tidigt. jag har då fått en start på det hela. igår gick jag och la mej lite innan tolv, vilkett är jätte bra för att vara jag. ska iväg och träna imorgon igen, mest troligt. ska bli skönt:) o ja, ska förstås inte glömma snacka med "syo" heller, som min syster fått påminna mig om. nåja, nu ska jag gå och ta mig en kvällsmacka, och oboy. somsagt, mitt nyttiga liv börjar på måndag ;)

slänger in en bild på johan o kidzen. ni betyder massor:)

Kommentarer
Postat av: SANNA

alternativ 1:)

2009-01-29 @ 15:41:34
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0