situationen är så sjuk

sitter här o ska plugga. jag låg framför tvn och somnade, o vaknade inte förens nu. vad fan är felet? det är i stort sett det enda jag gör. provet kommer jag inte att klara imorgon, det har jag redan räknat ut. ska jobba extra mycket matte och so imorgon har jag bestämt, och sedan engelska skulle jag tro. jag och sanna hade tänkt ta oss en lektion i musik så vi kan träna på gitarren också, låten dära. ska nog gå bra! vi slutar runt två, kanske blir stan igen? får se. ska köpa underkläder, ett måste, fast ändå inte. jag blev så grymt sugen bara :) nåja, nu ska jag nog gå och ta en dusch, eller något. ska städa rummet också, det är däremot ett måste!

jag måste börja tänka mer på mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0