sjutton

idag var jag och nathalie och kollade på matchen. jag fick stressäta min lunch, sedan var det bara att springa till bussen och när vi väl var framme såg jag väl ut som ett och annat. sen skulle pontus komma och möta oss eftersom vi inte hade en aning om vart b-hallen var, så stod jag där och svor i säkert tio minuter och sen tar nathalie upp sin mobil och säger att pontus inte ides? nåväl. då var det väl bara att leta sig fram. vi antog att det låg på andra sidan så i började traska oss dit och vi hittade tillslut. såg en massa jag kände där också, kulkul! :) jag och nathalie hade det väldigt trevligt. det fanns både stunder då vi var jädrans allvarliga och andra då vi satt och skratta som bara fan. inte så ovanligt i guess? tyvärr så vann boden, mig gjorde det dock ingenting. jag drog dit för att oscar bad mig komma :)

efteråt drog vi till staden, + nåra till. mycke najs! natta skulle ta en burgare på tasty så vi hänkade dit. senare så drog alla, ja o sanna som vart kvar. vi hade planer att dra till örnäset o va me charmknuttarna dära, men vi drog hem till henne ist. blev konsum och sen massa chill, som vanligt. örnäset blir det någon annan kväll, mums!;)

så fick jag ett förbannat efterlängtat sms på bussen, jäklar vad glad jag vart.
jag tror sanna också vart lite tagg ändå? ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0