en bra början, än så länge

så länge du inte är med i bilden kommer dethär gå bra. det har varit en kanon start på mitt nya år

jag sitter just nu och kollar på E.T och smsar med philip och brolla. trevliga pojkar :) slog just på skön musik, lite lugnare musik som gäller idag känner jag. dagen har varit helt okej. vi har tagit det lugnt, som fan. blivit en del timmar framför datorn men det har bara varit skönt. läst vad alla gjort under nyår o lite såntdär. sen har vi sett tv, o sen åt jag även middag hos sanna. jag kom hem för en liten stund sen. funderar på att strax hoppa in i duschen, det låter bra i mina öron. ska upp tidigt imorgon, men det är de värt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0