första januari


gris fis!

sitter o kikar igenom massa bilder hära. hittade bl a denhär charmiga bilden på sanna :) jag hade tänkt lägga ut lite seriösare bilder från året 08 men jag ides bara inte. kändes inte värt de, inte alls. så, varför inte ta den finaste av alla?

idag ska jag bara ta det lugnt. det är ju ändå en röd-dag så, vad mer kan man göra? :) känns lite hängigt idag faktiskt. har tagit en ipren så jag börjar piggna till i både skalle och kropp. ikväll ska ja mest troligt äta en pizza, passar bra o tjocka sig idag. imorgon ska jag träna, sen åka till stan/till frissan där, o sen kanske kika runt litegrann där, beroende på om sanna ska in nå sen :) får se om jag färgar, ska prata med frisören och se vad hon tycker. jag har "sparat" ut de nu så jag har fetaste utväxten nu o färgen har åkt ur ganska ordentligt. jag har inte färgat på 3 månader så det är allt från snyggt!

nu sitter jag å snackar med han och några till, mycke najs :) ska snart blocka upp sanna på msn också. hon sitter en bit härifrån och grinar, så vad gör man inte för en vän? ..



Kommentarer
Postat av: SANNA

krrrriiiinar :'(

2009-01-01 @ 16:50:08
URL: http://sannariekkola.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får ett bra år 2009! :)

2009-01-01 @ 16:52:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0