Åka bort för ett tag

Jag sitter och funderar på om jag inte ska åka iväg till min syster för några dagar. Pratat med pappa och han var villig att betala biljett. Han sa även att han och jag annars också hade kunnat hitta på något, så jag åker nog bort vilket som. Far min skulle kolla upp biljetterna ikväll, och åker jag åker jag mest troligt på söndag och kommer hem på torsdag. Fast ja, inget är ju säkert än

Jag ska mest troligt följa med Philip till flygplatsen idag och vinka av han. Har redan sagt hejdå en gång idag och till och med det var nog jobbigt. Nåja, en vecka ska man väl kunna klara iallafall. Vi har umgåtts i tre dagar, vi har gjort lite allt möjligt. Solat, badat, gått runt på stan, sett film och varit ute en hel del. Vi tog ett kvällsdopp på kallax i onsdags, det var faktiskt rätt skönt och inte alls så kallt som jag hade trott. Ett stort minus var ju myggorna, men bortsett från dem var allt kanon. Jag fick hur mycket myggbett som helst, hela jag var ett enda myggbett kändes det som. Igår vart vi även och åt på kebab-huset, det satt riktigt bra med en kebab-tallrik men jag åt mig alldelens för mätt. Man får tacka Philips mor för maten, hon är bara för snäll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0