Är det verkligen fredag?

Inte så märkvärdig kväll. När jag kom hem låg det 200 kr på bordet som mor gett mig, hon ska jobba imorgon och gav mig en slant. Perfekt eftersom jag hade planer på att åka in till stan, ska kolla skor och kanske köpa jeans och nått linne. Inget sommarplagg för min del, det blir väl om man hittar nått snyggt istället. Resten blir väl att köpa där nere, om man nu åker d v s, blir väl mest troligt så. Snackade med sur-syster idag, hon kände sig inte taggad för att kolla upp biljetter så det blir väl imorgon. Annars då? Om jag inte åker blir det väl så att jag jobbar, om inte det så ska jag bara slappa i solen, om det blir bra väder då. Annars har jag ingen aning, då blir jag förmodligen galen

Nog om det. Ikväll hade jag tänkt köpa hem massa gott men det vart inte så, jag kände inte suget och det kändes lika bra att komma hem tomhänt. Jag fattar inte varför det blir såhär på sommaren, att man trycker i sig onödigt mycket godis och läsk, jag blir fan tokig! Gymmet imorgon på morgonen, senare stan. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0