Cykeltur genom stan

Vi gick till stan och hämtade min lila pärla som stod utanför Philip, hann träffa pojken en snabbis också. Därefter cyklade vi bara runt, mest i stan. Vi stannade till vid norrahamn och satt där och kollade på en massa bilar, och fula mopeder som åkte förbi som skulle se så tuffa ut. Vi höll oss till bilarna och snackade märken och fälgar, det har blivit ett ganska så populärt samtalsämne mellan oss på senaste tid. Trevligt hade vi iallafall! Runt halv tolv-tiden började vi cykla hemåt, det började bli lite småkyligt och fuktigt ute. Klockan tolv kom jag hem, det första jag gjorde var att byta om till mjukisar och nu sitter jag här och myser på. Just sett klart Paradise hotel avsnittet som kom på tv, och nu hade jag väl tänkt kolla vidare. Tror inte det kommer så mycket bra på tv en tisdagkväll, men vad gör man när datorn inte lockar längre.

Är det fint väder imorgon ska jag somsagt vara ute i solen, och bara njuta. Tanken var att försöka ta sig in till stan en sväng också senare på dagen, för att köpa en speciell grej till en person. Blir väl att dra in och kolla en sväng iallafall, om jag köper den återstår väl att se. 2000 Kr rikare vart jag idag också, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0