Det rullar på

Nu har jag suttit hemma hela dagen, vart inte stan för min del. Mamma var snäll och for och köpte nit-tightsen åt mig. Blir kanske att ha dem ikväll, eller också bara slänga på sig samma kläder som igår. Jag känner att jag inte orkar slösa varken tid eller energi åt att tänka på vad jag ska ha på mig, jag är nog hängig som jag är nu. Halsen är bättre men huvudet känns tungt och snoret rinner. Charmigt

Sitter och kollar på Top model, just sett The Tyra Banks show. Hon är bara för sjukt bra, hennes åsikter är bara så jävla rätt. Hon måste vara min nya förebild eller något i den stilen. Blir väl att se klart dethär programmet, sen försöka få i sig middag och alvedon och där runt sju-tiden ses jag och tjejerna hemma hos mig. Blir staden runt nio-tiden, och halv tio står jag vid Södrahamns-scenen och ser på Thomas Ledin!

Slänger in ett trevligt inlägg innan jag drar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0