Efterlängtat

Jag försov mig imorrse, kanske inte så konstigt med tanke på att jag somnade först efter fem imorrse. Jag drog på mig kläder och kutade till bussen. Jag kom hem med ett par tights och ett jätte sött linne som jag hade tänkt ha ikväll. Vart hyffsat nöjd iallafall, vädret är väl kanske inte det bästa men det är rätt så varmt.

Magen värker och har sig, den lever sitt egna lilla liv. Vet inte vad det är med den, kanske borde kolla upp de. Alltid ska det hålla på såhär när man ska iväg. Vi tar mest troligt en buss som går runt sju-tiden, vi får skjuts av Sannas mor till loet förhoppsningsvis. Kommer nog bli en bra kväll ändå, kändes lite surt att betala 330 kr för biljetten men det är säkert värt det. Ska strax börja fixa mig smått, snabbduscha osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0