Friday

Nu har jag just kommit hem från Philip. Pappsen kom och hämtade mig, precis utanför porten. Pappa sa att jag och Sanna kunde städa hans lägenhet ikväll och att han då skulle betala Pdol åt oss, ganska chill ändå så det tackade man förstås inte nej till. Hon kommer hit runt fem-tiden, då blir det att dammsuga, skura och även dammtorka. Blir ju kul

Igår såg jag och Philip film. Marley och Jag tror jag den hette, den var helt okej men i slutet fick man försöka hålla sig för gråt. Även om det handlade om hunden så var den så sjukt sorglig, och självklart kom det någon tår. Trevligt hade vi iallafall, därefter vart det Paradise hotel och boxning. En helt okej kväll enligt mig

Idag vaknade vi runt ett, som vanligt skulle man väl kunna säga. Jag sov gott, och hade kunnat sova längre. Vi klev upp och käkade, därefter umgicks vi ett tag och sen drog jag runt tretiden. Vi böt även mobiler nu under helgen, så nu har jag hans knösiga mobil och han min rosa tegelsten.

Hade tänkt dra till stan nu en sväng men eftersom Sanna ändå kommer om någon timma känns det bäst att ta det imorgon. Kanske hinner dra och köpa förbiljetter också, om det går. Ska försöka hitta nån söt klänning eller tunika, annars får det vara. Och sen är det väl planerat att vi drar till Piteå runt åtta, nio-tiden någon gång. Och klockan 23.15 blir det att se Promoe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0