Fruktsallad

Ska strax göra mig en fruktsallad, blev så sjukt sugen. Hade tänkt stoppa lite allt möjligt i den, och mest av allt Melon. Ska även ta ut frysta jordgubbar så jag har imorgon till frukosten, finns fan inget bättre än de.

Vill iväg och träna just precis nu känner jag. Jag hade tänkt dra ut och springa, men precis när jag skulle gå ut så kände jag att det kanske inte var någon bra ide. Det är mörkt ute, kanske inte bästa vädret men Varmt. Klockan blir snart tolv och det är fortfarande runt 20 grader, känns på något sätt att man ska passa på. Gymmet har inte öppet imorgon och det känns som att jag har smått ångest över de. På söndag öppnar dem klockan fyra och det är inte alls säkert om jag ens befinner mig i Luleå just då. Vad gör man?

Kanske drar ut och springer ändå. Kanske blir man våldtagen, kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0