Full rulle

Oh så skön start på veckan känner jag. Pdol vart hur bra som helst, förutom att bussen började brinna då vi var påväg dit. Så vi fick stå och vänta mitt på E4an på en ny buss i en timme, kändes surt men det var det väl värt. Man träffade på skönt folk som man saknat en längre tid, och en av dem var såklart Markus. Kändes som att Pdol nästan var roligare än Lk på något sätt, bättre artister och allmänt roligare "miljö". Man känner sig så less på Luleå, de var roligare med lite nya ansikten. Vi åkte karusell, dansade i Disco-tältet som fanns där och umgicks med folk. Jag var då helnöjd! Vi tog tre-bussen från Piteå, därefter gick vi till Gustav och kvällen slutade där. Crazy

-Jag drog allt i korta drag

Jag har umgåtts med Philip. Igår var vi på "fest", om man kan kalla de för det. Vi åt jätte god mat hemma hos Jonas, (hans mors kille). Vi blev kvar där hela kvällen, umgicks med Jonas barn Maria, jätte snäll tjej. Vart en massa tjockande med både godis och chips, men ska det va så ska de. Vi har varit och solat, tagit mysiga kvällspromenader som alltid och bara myst på. Nu har jag just kommit hem, vi hann en vända på stan innan min buss gick. Jag ska strax ut med några kompisar, får väl se vad kvällen har att bjuda på. Blir nog bra vilkett som, hörs sen

En blöt Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0