Ingen dator

Nu har jag knappt hunnit med någon dator alls efter att jag kom hem från syster. Såg just att Sanna hade gjort om min blogg litegran och jag tyckte den vart hur söt som helst. Kul med överaskingar ibland, tack Sanna!
Jag börjar väl där jag slutade:


Fredag:
Philips mamma kom och hämtade mig och vi for till Kallax. Där mötte jag upp min älskling, det var helt underbart att få träffa han igen. Därefter for vi till han, jag var där i två timmar och därefter drog jag till Sanna. Vi käkade och snackade om allt som hade hänt medan jag varit borta. På kvällen börjades de snacka om fest, och visst vart de så. Vi tog cyklarna och cyklade till Örnäset. Vi träffade på lite olika folk, andra trevliga och andra otrevliga. Slutade med att en viss Ida fick ta skulden, och en del smällar också. Så, vi drog. Vi var less, men sen drog vi till en "ny" fest. Läget var stabilt och alla var glada. Nångång därefter började min hand värka som bara den, men allt rullade på iallafall. Roligast var nog när Carlos läste ordet Magkatarr, haha. Det vart ännu ett nytt ställe sen, vi drog till Denise och hängde där. Jag började må dåligt som aldrig förr och gick ut en stund. Philip kom dit, och efter en stund skjutsade han hem mig

Lördag:
Jag låg på soffan fram tills klockan fem nångång. Philip kom till Porsön och vi drog ner till "Pö-stranden" och myste där. Själv frös jag väl som en idiot, men det gick bra ändå. Runt sju-tiden drog Philip iväg och skulle äta, och jag for hem och sminkade mig och fräshade upp mig. Runt nio skulle vi mötas igen, så jag cyklade till Lulsundet där vi sen träffades och cyklade vidare till han. Sen drog vi på bio och såg Bruno, helt sjukt rolig film vill jag tala om, trots alla sjukt snuskiga scener. Nåja, därefter vart det inte så mycket mer. Vi drog till han när filmen hade slutat, vi satte oss på balkongen och snackade och därefter vart det tv-mys och därefter sova

Söndag:
Vi vaknade mitt på dagen nångång, åt frukost osv. Vädret var inte det roligaste så vi drog ner till hans garage och mekade lite. Hans mor kom in efter en stund och frågade om vi skulle med till Boden och fika med några andra, och självklart hängde vi på. Ett svin-mysigt ställe som jag aldrig hade varit på, som låg mitt ute på landet. Vi satt där ett tag, sen tog vi en raggar-runda till Coop forum och sen följde jag med dem hem. Där vart det middag, och en hel del tv-spel. Det var många gånger jag fick lust att slänga iväg spelkontrollen, jag och tvspel går inte ihop igentligen men det är hur kul som helst. På kvällen satte vi oss och lyssnade på massa musik och chillade på soffan, senare på kvällen fick vi för oss att vi skulle baka och så vart det också. Vi bakade Brownies och vi lyckades förvånansvärt bra faktiskt. Sen skulle vi poppa popcorn, men det lyckades vi inte lika bra med. Popcorn påsen började brinna och det luktade allt ifrån gott i köket. Vi hittade till slut en ny popcorn påse, och lyckades bättre med den anda. Vi slog på sällskapsresan och kollade på den, hur skön som helst. Men, självklart somnade jag efter en stund. Det är liksom min grej på något sätt

Måndag:
Jag drog från Philip runt tolv, åkte hem en sväng. Umgicks med pappa, duschade och fixade mig. Jag drog in till stan, igen. Jag mötte upp Sanna, och vi kollade på allt möjligt. Runt sex-tiden åkte vi hem till henne, softade en hel del. Därefter slog vi på "Vi hade iallafall tur med vädret, igen", en ganska udda film men den funkade iallafall. Jag höll även då på att somna flera gånger, men höll mig vaken för min väns skull. Senare på kvällen drog vi ut och gled med Sannas snygga cykel, och då menar jag snygga cykel. Blå, och superfin! Klockan tolv kom jag hem, frusen och sliten.

Idag:
Ja, idag har jag inte hunnit göra annat än att sola och druckit massa vatten. Ska strax gå och borsta mina tänder och gå ut igen, helskönt väder idag! Senare kanske jag ska iväg till stan och kolla på en ny bikini, så less på min gamla nu. Kvällens planer består av inga planer alls, öppen för förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0