Inte precis varje dag

Nu har flygbiljetten bokad, äntligen. Jag åker på måndag, vart ändrat

Jag drog en vända till staden, jag hittade allt möjligt med köpte till slut ingenting. Hade velat åka in en snabbis på måndag innan jag åker, men jag tror det får vara. Jag får försöka hitta skor och annat där nere istället, känns ju lika bra. Får med mig en slant dit ner, och det ska nog bara gå åt till kläder och skor. Känns som att det är det jag ska satsa på att köpa när man ändå inte åker ner nå ofta

Nåväl, nu har jag just ätit middag och är mätt och belåten. Satte mig just här och ska nog sitta här tills jag drar till Sanna. Kvällens planer är nå typ av "Film-maraton". Vi ska köpa gotta och dega framför tvn, inte ofta vi gör det faktiskt. Blir nog kvar där över natten också, fast jag tar med mig min söta dator dit också. Nu ska jag kika vidare vad som händer runt om i världen och slå på lite Amy Winehouse

Kommentarer
Postat av: SANNA

Och slå på lite Sannas "granne" annars (;

2009-07-04 @ 17:11:51
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0