Jag är ingen soldat

Sitter och lyssnar på Lars.W nu, det känns som att det är rätt tillfälle just nu. Funderar på att gå och göra en kvällsmacka strax, kanske orka koka sig lite the också. Sen ska jag nog bara se på tv, känns som att jag ärligt talat aldrig gör det. Jag ser max en kvart, sen går jag och gör något annat. Kanske har någonting att göra med att det bara kommer crap på tvn under sommaren, det måste varenda jävel hålla med om. Tv1000 och demdär är det ju ärligt talat ingen ide att ens bläddra igenom, alla vet väl vad som syns i tv-rutan där efter tolvslaget. Hoja, jag blir less! Blir väl att gå och lägga sig tidigt som vanligt då

Men, vårat morgonmys då? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0