Juste, jag har en gitarr!

Satt och lyssnade på The Kooks då jag plötsligt kom på att jag hade en gitarr ståendes på mitt rum. Har inte spelat på veckor, stackarn har stått och dammat där under tiden. Funderar på att kanske lira gitarr nu, känns som att det vore på tiden. Ska leta upp lite roliga låtar på internet, än så länge har det bara vart Lars. W, nu blir det ta me fan ändring på det. Och för er som inte vet, The Kooks är faktiskt riktigt bra! Jag började även lyssna på ett nytt band tidigare i veckan, Johnossi -Namnet är väl inte så lockande, men låtarna är sköna. Vissa iallafall

Johnossi - Man Must Dance, faktiskt en helt okej låt tycker jag

Kommentarer
Postat av: SANNA

Haha precis! Det är så man kommer in på natur (man smörar sig genom 7an till 9an)



Btw, smörblomma = carroblomma

2009-07-04 @ 01:55:24
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0