Mjukstart

Det vart en mjukstart för min del. Man såg människor som var hur fulla som helst, och jag började nästan själv att må dåligt. Synd för alla dem som är bakis imorgon, för då ska då jag festa till de! Kvällen var bra iallafall, vi åkte karusell och det var riktigt läskigt. Karusellerna som man förut älskade vart ju som rena mardrömmen, vet inte vad som flugit i tivoligubbarna, dem var glada idag och gav alla en extra hård åk-tur. Vågar man sätta sig i en karusell nå mer?

Jag och Sanna cyklade hem, vi fick låna Philips mammas cykel, och det var ju tur det för annars hade lilla ida säkert inte haft nå kött på fötterna kvar. Vi stannade till vid Statoil en sväng, och sen åkte vi vidare. Jag var trött och frusen när jag kom hem så jag gjorde mig te och satte mig här. Eftersom jag inte sov en blund förra natten blir det väl att gå och lägga sig strax, jag lär ju somna iallafall (?) Varit vaken i 48 timmar nu, det är en längre tid ändå

Imorgon får jag se när jag vaknar osv. Jag tänker ta dagen som den kommer, kanske dra och träna och kanske dra in till stan. Men som sagt, det återstår att se! Först ska jag sova ut, ta en riktig sovmorgon. Och på kvällen bär det av till stan igen, fast imorgon blir det med cykel. Får ju se hur det slutar

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0