Nu sätter det igång

Nu har festivalen dragit igång i Luleå, känns inte precis lika efterlängtat som alla andra år men klart som fan att det blir kul. Blir väl att dra till Rix fm-festivalen ikväll en sväng, kolla läget. Imorgon börjar det på riktigt, och jag ska därför idag in till stan och köpa förbiljetter för hela helgen.

Hade tänkt dra in om en stund faktiskt, ska strax gå och sminka mig. Jag har nämligen inte fått mig någon sömn alls inatt, inte en endaste timma och därför klev jag upp redan vid sju-tiden imorrse. Jag har haft en lugn och skön morgon med gott Te och tvmys, och har även hunnit umgås med mor min, känns som ett tag sen sist faktiskt. Nu sitter jag och försöker planera min helg, jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig så jag ska väl försöka hitta mig nått snyggt sommarplagg nu när jag ändå åker in till stan. En tunika eller klänning blir det nog, även fast dem inte har lovat bra väder till Lk

Förkylningen är ännu värre nu så jag måste hinna hälla i mig en till kopp the innan jag drar. Mest troligt drar jag med halv tolv-bussen in till stan, så hörs vi sen. En blöt puss till dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0